Sąd Rejonowy w Sosnowcu

Badanie jakości obsługi

ANKIETA BADANIA JAKOŚCI OBSŁUGI ŚWIADCZONEJ PRZEZ SĄD REJONOWY
W SOSNOWCU

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w Sądzie Rejonowym w Sosnowcu prowadzone są badania ankietowe, które mają na celu poprawę jakości świadczonych usług. W związku z tym, zwracamy się do Państwa z prośbą o poświęcenie kilku minut swojego cennego czasu na wypełnienie poniższej ankiety, która ma charakter anonimowy.

1. PROSZĘ WSKAZAĆ KOMÓRKĘ ORGANIZACYJNĄ, KTÓRA PANIĄ/PANA OBSŁUGIWAŁA: *



















2. PROSZĘ OKREŚLIĆ CEL PANI/PANA WIZYTY W SĄDZIE? *






3. JAK OCENIACIE PAŃSTWO POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W SOSNOWCU, W ZAKRESIE: SZYBKOŚCI (SPRAWNOŚCI) ZAŁATWIENIA SPRAWY: *





KOMPETENCJI, WIEDZY I RZETELNOŚCI PRACOWNIKÓW ZAŁATWIAJĄCYCH SPRAWĘ: *





KULTURY OSOBISTEJ, UPRZEJMOŚCI: *





DOSTĘPNYCH DRUKÓW, WZORÓW PISM, FORMULARZY, ULOTEK INFORMACYJNYCH: *





4. PROSZĘ DOKONAĆ OGÓLNEJ OCENY PRACY KOMÓRKI, KTÓRA PROWADZIŁA PANI/PANA SPRAWĘ? *





5. JAKIE WEDŁUG PANI/PANA POWINNY BYĆ WPROWADZONE ZMIANY CELEM POPRAWY JAKOŚCI OBSŁUGI ŚWIADCZONEJ PRZEZ SĄD REJONOWY W SOSNOWCU? *


BARDZO DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W BADANIU ANKIETOWYM, KTÓRE PRZYCZYNI SIĘ DO POPRAWY JAKOŚCI OBSŁUGI ŚWIADCZONEJ PRZEZ SĄD REJONOWY W SOSNOWCU.

* - pola obowiązkowe

Redakcja strony: Badanie jakości obsługi

  • Podmiot udostępniający informację:SR Sosnowiec
  • Pierwsza publikacja: Lalik Rajmund 2016-01-22 12:35:24
  • Aktualizacja publikacji: Katowice IntraCOM 2016-04-06 09:37:07
  • Wytworzenie publikacji: Katowice IntraCOM 2016-04-06 09:36:53
  • Zatwierdzenie informacji: Katowice IntraCOM 2016-04-06 09:36:53
Liczba odwiedzin: 921